Thursday, June 2, 2011

konvensyen & konvokesyen seni beladiri MAGMA 2011 : pak mat samurai


kehadiran pak mat samurai berjaya mencuri perhatian pengamal - pengamal buah pukul yang berada di dewan ini... sebenarnya kehadiran beliau tidak dirancang oleh beliau...

pak mat baru pulang ke tanahair pada 25/5/2011 dari sri lanka, dan ketika berada di ibu kota, lokasinya masjid setiawangsa, pak mat telah dihubungi oleh dr azlan ghani untuk menjemput pak mat ke majlis ini...

saya juga sempat berbual ringkas dengan pak mat ketika waktu rehat makan tengahari, sekadar bekenalan dan mengenalkan diri...

dan dengan 'rakusnya' saya katakan kepada pak mat yang saya bersahabat dengan 'master cfu'...

kata pak mat 'master cfu' tak mengajar, yang mengajar cikgu din kat situ'...

... sambung saya lagi, 'hari tu saya jumpa cikgu din, nak minta belajar, dia suruh pegi tanya pak mat'...

'tak payah tanya - tanya pegi je belajar' sambung pak mat lagi...

(yes, yes, yes)

kepada 'master cfu', maaf sebab terpaksa guna pengaruh anda..

No comments:

Post a Comment