Tuesday, April 27, 2010

booking...



kasi letak gambar dulu, nanti cerita...

minggu lepas saya berkunjung ke gelanggang tok pin di bukit sentosa, jadi jumaat malam ni (23/4/2010) saya berkunjung pula ke gelanggang kelana jaya pula...

malam ni, untuk sessi pertama, saya jadi 'punching bag' untuk abang din, banyak sungguh buah dan teknik yang ditunjukkan, tapi malam ni saya 'blank'... buah dan teknik macam masuk tak masuk je dalam kepala otak ni... (tu yang rasa macam nak buat kelas persendirian tu)

sessi kedua dan ketiga, giliran 'laksamana juhann' dan faizal pula melayan tangan abang din.

entah macamana (dah masuk hantu agaknya), tiba - tiba pula diajarkan teknik gelek pada pelatih - pelatih yang baru, terkial - kial dibuatnya, tangan ke mana kaki entah ke mana...

yang paling menarik, selepas dah tutup gelanggang, abang din menyuruh laksamana juhann dan faizal membuat buah lapis - melapis berdasarkan apa yang disebut dan disuruh oleh abang din...

4 comments:

  1. aiceh ... lagi sekali aku miss the boat la

    ReplyDelete
  2. kalau taiko dah berdiri, macam - macam yang keluar... macam - macam 'buah curi' yang keluar sambil - sambil buat buah silibus...

    bro, minggu depan aku turun kj lagi...

    ReplyDelete