Wednesday, April 21, 2010

guru kanan lian padukan ?

Guru Kanan Lian Padukan (Buah Pukulan Mersing)

Berminat mengikuti kelas Senaman Tua dan Buah Pukulan Mersing - Lian Padukan, hubungi Akademi Seni Beladiri (Fight Back!) 016-310 2001 (Angah)

diambil dari http://demokratgroupmalaysia.blogspot.com/ dan http://umno-pas-pkr.blogspot.com/

hmmm, banyak betul persoalan yang berlegar di dalam kepala otak saya ketika itu... diantaranya, siapa guru kepada beliau? dan kenapa saya tidak tahu akan kehadirannya / kewujudannya selama saya menuntut lian padukan?

10 comments:

  1. Udah refer dengan Ayahanda dan Abg Din?

    ReplyDelete
  2. yang mushkil tu, 'guru kanan lian padukan'

    ReplyDelete
  3. kalu ni guru kanan, mana guru kirinya pulak ... :) ... aku bersangka baik, beliau ni dari aliran lianpadukan "oldskool" ...adakah aku pasti? owhh, aku pasti aku x pasti aku pasti ... tapi apa yg aku pasti, kedudukan tangan tuh bpm ... :)

    ReplyDelete
  4. mintak maaf...selama 14 th sy bsama Lp sy tak pernah lihat insan ini...dgn siapa beliau khatam ,dmana dan th bila.sy murid ke 3 khatam slps abg long dan azizi...tak mungkin sy tak tahu murid yg khatam sesudah sy.tp logo sebelah kanan tu logo Lp kan?dia org johor ke?

    ReplyDelete
  5. Kalu Cikgu Boy pun xkenal huhuhu...siapakah gerangan dia yang mengaku Guru Kanan Lian Padukan?
    Harap pihak yang berwajib menyiasat dakwaannya kerana bimbang akan berlaku penyalahgunaan kuasa oleh individu tersebut....

    ReplyDelete
  6. sbnarnya abg din misai, saya & sham giant dah jumpe beliau tahun lepas di perjumpaan guru2 seni beladiri MAGMA, abg din dah slow talk dgn dia...apa2 isu blh tnya abg din..

    ReplyDelete
  7. Seronok gak tgk org berpeel Hidung tak Mancung, Pipi tersorong2 nih! hehehehehe

    ReplyDelete
  8. apa patut kita buat dengan orang yang macam ni...

    ReplyDelete
  9. Aku xpk kalu ajak berdiri dia akan berdiri.
    Aku xpk dia tau lian advance.
    Aku xpk dia tau lian 'Sifu'.
    Aku xpk kalu kita suh listkan nama sifu LP dia akan bgtau.. huhu

    Apa kita patut buat?...
    Bg den kaki kencing akan slalu jd kaki kencing..
    Tutup 'kekencingan' dgn 'kekencingan' yg lain.

    Ini internet beb. Skali 'kencing' akan tersebar 'kekencingan' mu itu werld wide.

    Bg aku biar la pak pandir terjun dgn basikal2nya. hiahahahaha

    ReplyDelete